Een dagje verhuizen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jan Smink - WaarBenJij.nu Een dagje verhuizen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jan Smink - WaarBenJij.nu

Een dagje verhuizen

Door: Jasmijn13

Blijf op de hoogte en volg Jan

29 December 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vandaag stonden wij veel later op dan we de laatste tijd gewend waren. Dat komt doordat Matthias Regula kennis heeft laten maken met de "Lord of the Ring Triology". Gister deel 1, vanavond deel 2 en morgen dus deel 3. De filmliefhebbers weten dat je per deel zomaar twee uur aan het beeldscherm gekluisterd zit en als je dan niet erg vroeg begint dan kan het erg laat worden. De dag begon dus pas rond negen uur met ontbijt en daarna gingen we enkele dozen vullen met van-alles-en-nog-wat, wat Matthias de moeite waard vond om mee te nemen. Dat we dat afwisselden met een bakkie koffie en/of thee moge duidelijk zijn. Het werd haf een, hoog tijd om de Mazda te legen op het nieuwe adres. Daar werden we ontvangen door de nieuwe huisgenoten van Mattias; Deb(bie), Sam(antha) en Peter (en nog een vriend die toevallig aanwezig was.
We brachten de dozen boven naar de kamer van Matthias en zagen dat er nog wel effe moest worden schoongemaakt. Toch wel een leuk samen vallen van toevalligheden. Nu konden wij Matthias helpen met de verhuizing, alles in de Tribute, anders zou het nog een hele sjouw zijn geweest voor 't jochie. Wij weer terug, schoonmaakspullen en bureautje opgehaald. Wij gingen naar de stad om wat spulletjes te halen voor de kamer (Ik keek natuurlijk mijn ogen uit mijn kop om een platenwinkel te vinden, tot nog toe tervergeefs. Wel waren we bij het 'Warehouse' maar ook daar was nou niet datgene wat ik zoek, er was daar een cd-hoekje met de meest gangbare top40 cd's. Maar we blijven zoeken) en toen dat was geregeld en gedaan was het tijd voor de avondetenboodschappen. Op weg naar de supermarkt kwam ik nog een prachtige Ford Cortina Mk1, een Triumph 2500, een Rover 3500 en een Hillman Imp tegen. Helaas kon ik daar geen foto van maken. Na het avondeten, het was ondertussen alweer bijna half negen, ging de laptop op Lord of the Ring en ik achter mijn blog. Morgen gaan we kijken bij Zealandia, The Karori Sanctuary Experience in Wellington New Zealand. Ik heb geen idee van wat ik daar moet verwachten maar volgens Matthias is het zeer de moeite waard en moet ik mijn camera meenemen.

  • 30 December 2011 - 08:32

    Iris:

    Wat een gesjouw met die hoge temperaturen. Maar gelukkig morgen weer iets ontspannends!

    Ik heb ook geen idee wat je daar gaat zien, of eigenlijk stiekum wel, want ik was wel benieuwd dus ik heb het even gegoogeld. Ik denk dat je zeker je camera mee moet nemen.

    Veel plezier,
    Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste echt grote reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2012

De laatste uren in New Zealand

10 Januari 2012

Nog een(1) nachtje............

09 Januari 2012

Back where we started.

08 Januari 2012

Onze laatste dag in Taupo

07 Januari 2012

Een dagje rustig aan.
Jan

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 28380

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 18 Mei 2015

Masterreis naar New Zealand 2015

21 September 2013 - 29 September 2013

Seeboden am Millstätter See

07 December 2011 - 12 Januari 2012

Mijn eerste echt grote reis

Landen bezocht: