Nog een(1) nachtje............ - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jan Smink - WaarBenJij.nu Nog een(1) nachtje............ - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jan Smink - WaarBenJij.nu

Nog een(1) nachtje............

Door: Jasmijn13

Blijf op de hoogte en volg Jan

10 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vanmorgen was het mooi buiten toen ik om negen uur mijn ogen open deed. We hadden om twaalf uur met Matthias afgesproken dus kon ik nog effe leker bijkomen van zo'n hele nacht slapen. Toch tegen half tien begon ik trek te krijgen dus sprong ik er maar uit en na een lekkere douche zat ik aan mijn breakfast. Het blijft voor mij behelpen dat links rijden met het stuur aan de rechterkant van de auto, hoewel TomT me toch door Wellington probeert te loodsen presteer ik het steeds weer om een verkeerde bocht te nemen. Vanavond zat ik zelfs voor het eerst deze weken rechts van de weg te rijden. Maar ik kwam vanmorgen dus wel weer om twaalf uur bij Matthias aan, keurig op tijd. We zijn nog even de laatste boodschappen gaan doen voor Matthias, nog een bezoekje aan het Te Papa museum. Matthias nam ons mee naar de woningen waar hij in deze twee jaar een kamer heeft gehuurd en uiteindelijk kwamen we uit bij 'The Grande", een voortreffelijk restaurant waar we ons laatste avondmaal van dit jaar, in New Zealand met Matthias gingen houden. het was wederom voortreffelijk!
Hierna weer Matthias afgezet bij zijn kamer en toen op weg naar Huntingdon Stay, onze B&B.
Morgen geen verslag, dat wordt pas weer de twaalfde, Dat is dan werkelijk het einde van onze NewZealand reis. Tenminste, wanneer Qantas een beetje meewerkt.

  • 10 Januari 2012 - 09:21

    Aljo Bos:

    Nou Jan, het is me wel een reis zeg.
    Ik sta versteld wat je in zo'n periode allemaal kunt doen en bezichtigen.
    Een goede terugreis toegewenst en een hartelijke groet uit EDE.

  • 10 Januari 2012 - 09:36

    Vanessa:

    Alvast een goede terugreis. Tot snel.

  • 10 Januari 2012 - 10:13

    Marit:

    Geniet er nog maar ff van dan!! Goeie en veilige reis terug en veel liefs aan Mattu

  • 10 Januari 2012 - 11:57

    MarjJane:

    Natuurlijk werkt Qantas mee!! Anders krijgen ze met mij te doen, en dat wil niemand op die manier hoor.... :)

    Geniet van de allerlaatste loodjes en tot gauw!!

  • 10 Januari 2012 - 14:10

    Stephan:

    Hele fijne reis terug!!

  • 10 Januari 2012 - 17:29

    Ruud:

    Ja Jan.

    Aan alle fijne dingen komt altijd snel een eind. Het zal niet mevallen om weer huiswaarts te moeten keren. Misschien voel je je daar inmiddels meer thuis dan is ons koude, natte, bijna failiette Nederland. Gewoon blijven joh! Gelukkig heb je de foto's nog.
    Ik wens jullie een goede thuisvlucht, vlieg veilig en we spreken elkaar binnenkort weer. Groet.

  • 11 Januari 2012 - 07:55

    Wieke:

    Het zit er al weer op.Als alles goed is gegaan,zitten jullie nu in het vliegtuig op weg naar huis. Ik hoop dat jullie een fijne vlucht hebben gehad en ik hoop jullie gauw weer te zien!!!! Ben zo benieuwd naar de foto's ;-)

    Kusje van je zusje X

  • 11 Januari 2012 - 16:51

    Daaf En Anita:

    Nu je laatste verslag nog en dan zit je op meer dan 40 pagina's. Je krijgt het zo snel mogelijk toegestuurd. Het was een genot om elke keer jullie belevenissen te lezen. Nu de foto's nog. We hopen je snel weer te zien/spreken.
    Groetjes uit Utrecht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste echt grote reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2012

De laatste uren in New Zealand

10 Januari 2012

Nog een(1) nachtje............

09 Januari 2012

Back where we started.

08 Januari 2012

Onze laatste dag in Taupo

07 Januari 2012

Een dagje rustig aan.
Jan

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 28324

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 18 Mei 2015

Masterreis naar New Zealand 2015

21 September 2013 - 29 September 2013

Seeboden am Millstätter See

07 December 2011 - 12 Januari 2012

Mijn eerste echt grote reis

Landen bezocht: